Me+You - Kapitel 15

Då fick jag ett sms från Justin.
- Jag hade också en rolig dag :)<3
Jag log och svarade
-Jag vet, för utan mig hade det varit skit tråkigt.
Jag skrattade åt mitt svar som lät jävligt ego.
Sen fick jag svar
-Ses i morgon.
Vad menade han med det?
Jag svarade-
Va?? HAHAH

Det tog en stund innan jag fick svar från Justin, ungefär 2 minuter. De två minuterna var uthåliga för jag ville veta vad han menade. När mobilen plingade till öppnade jag snabbt smset och läste.
"Man vet aldrig vad som händer..;)"
Jag suckade. Han var så hemlighetsful och det störrde mig grovt. Jag tänkte på vad jag skulle svara.
" Okej, men du godnatt"
Bara efter några sekunder fick jag svar.
" Sov gott <3"
Jag la ner mobilen på golvet och vände mig om i sängen och låg och tänke på vad som hade hänt under den senaste dagen, min och Justins kyss. Hur hans lena läppar hade pressats mot mina. Justins kyssar var inte som alla andras, de var speciella. De var underbara.
Fan vad är det med mig?
Det är Justin Bieber som jag ligger och tänker på. Han är världens kändaste tonåring. Han kan få vem som helst av alla tjejer i hela världen. Varför just mig? Han borde ju vara tillsammans med Selena Gomes eller någon töntig tonåsstjärna, inte mig. Allison. Jag titttade på planchen som hängde på dörren, den föreställde Justin som posade. Han tittade rakt i mina ögon och hans vita leende blänade mig och hans läppar såg så mjuka ut.
Jag suckade åt mig själv och slöt ögonen och somnade djupt.
Nästa dag vaknade jag att solen sken in genom mitt rum, jag stönade högt och vände mig om i sängen och sträckte på mig, jag hatade morgonar mer än något annat i världen. Då plingade mobilen till, jag tog upp den från golvet och kollade på displayen. Två missade sms, Ett från Justin och ett från Hanna. Jag läste det från Hanna först.
" Tjenare tjejen!!!<3 Träffas idag"
Jag log stort och knapprade in ett svar.
" Alltid! Du kan komma hem till mig"
Sen klickade jag fram det från Justin.
" Idag ska vi träffas, vill du komma hem till mig"
Jag suckade, jag hade redan bestämt med Hanna.
" Sry Justin, ska träffa Hanna idag"
Efter någon minut fick jag svar från Hanna.
"Yeah! Kommer klockan 14"
Jag stelnade till och kollade på klockan på mobilen. Halv 14 var den, alltså skulle hon komma om en halvtimme. Då fick jag spring i bena, jag sprnag in i badrummet och drog av mig t-shirten och trosorna och slängde de på handfattet. Sedan kastade jag mig i duschen och tog en snabbt dusch, sedan torkade jag mig snabbt och virade handduken över brösten och borstade snabbt tänderna och sminkade mig med mascara och kajal. Sedan sprayade jag hårspray i håret. Jag tog en sista blick i spegeln innan jag gick in till mitt rum och öppnade garderoben och tog fram ett par svarta mjukisbyxor en en t-shirt och underkläder. Jag orkade inte riktigt bry mig om vilka kläder jag skulle ha på mig. Sedan tog jag upp mobilen som låg slängd på golvet. Jag såg att jag hade fått ett sms från Justin.
" Aha.. synd<3"
Jag suckade och stoppade ner mobilen i fickan, då ringde det på dörren där nere. Jag skrek till mamma och pappa.
- Det är Hanna! Jag öppnar.
Jag rusade ner för trappan och öppnade och kastade mig över henne!
- Heej! skrek hon.
Vi kramade igen och gick in i köket för ta något att dricka, då såg jag att det låg en lapp på köksbordet.
"Hej gumman, jag och pappa är på jobbet. Vi kommer hem sent i kväll. Gör inget dumt nu. Mat finns i kylskåpet."
Jag skrek till och började hoppa upp och ner, Hanna tittade konstigt på mig och såg sedan lappen och då låg hon stort.
- Nice! Då kan vi göra vad vi vill, sa hon glatt.
Jag nickade och log stort.
- Oja! Nu ska vi göra något galet, kom, sa jag och drog henne i armen och gick upp för mitt rum. När vi kom in i mitt rum såg jag mig omkring för att se att ingen var där. Hanna fnissade lågt och jag öppnade garderoben och tog undan alla kläder och drog upp en flaska som låg i en låda med bhs.
- Bingo! skrek jag och visade Hanna flaskan. Det var en flaska absolute vodka med citron smak. Hanna tjöt till och ropade
- Vodka time! woohoo!
Vi skrattade och öppnade flaskan och först tog jag en klunk. Det smakade beskt med ändå otroligt gott. Spriten rann ner i strupen. Sedan gav jag flaskan till Hanna, hon tog en klunk och skrattade sedan.
- Fan vad gott, mumlade hon.
Då gick jag till datorn och loggade in på Spotify och skrev in "Good girls go bad" Jag höjde så det var på högsta volym.
Hanna gav mig flaskan och tog en till klunk, Sedan tittade jag i Hannas ögon och log hemlighetsfullt. Hanna skrattade till och tittade undrade på mig.
- Jag fick just världens bästa idé, sa jag glatt.
Hanna tittade på mig och log.
- Vaddå?
Jag drog henne i armen och drog med henne ner till köket. Jag öppnade frysen och tog fram ett paket is, sedan tog jag ett äpple och skar i två delar. Sedan tog jag upp grejerna till badrummet, la de på handfattet och öppnade sedan badrummsskåpet och tog fram en nål.
- Jävlar Allison.... Är du helt galen? frågade Hanna chokat.
Jag skrattade till och sköljde nålen.
- Är du med? Eller?
Hanna nickade och stirrade på nålen jag höll upp i ena handen.
- I tungan eller?
Jag nickade och log.
Justins perspektiv

Jag blev verkligen uttråkad hemma, det var väldigt tråkigt att inte Allison kunde göra något idag. Jag hade verkligen velat träffa henne idag. Få känna hennes närhet och kanske hennes kyssar.
Jag suckade och tog fram mobilen ur fickan, inga sms.
Då bestämde jag mig för att smsa Allison.
" Har skit tråkigt.. :( kan jag inte hänga med er?"
Jag la mig ner på sängen och väntade på svar. Tiden gick och gick och jag fick aldrig något svar. Hon hade säkert inte sett mitt sms.
Kunde jag inte åka till henne ändå? Jag visste ju vad hon bor. Hon skulle säkert inte bli arg om jag kom, utan glad.
Jag bestämde mig för att köra till henne, orkade inte gå. Hahaha.
Jag gick ner till hallen och drog på mig ett par svarta supras. Då kom mamma in i hallen.
- Vart ska du?
Jag tittade på henne, hon såg ganska bestämd ut.
- Jag ska bara till Allison, förklarade jag.
Mamma log och kramade om mig.
- Okej, ha det så roligt. Du jag vill nog träffa Allison  snart och se vad hon är för tjej.
Jag nickade och log nervöst.
- Visst.
Allisons perspektiv
Jag och Hanna freakade loss medans vi bestämde oss för pierca tungan. Vi kom på att jag hade två stycken piercingar. Jag hade länge velat göra en tungpiecring själv i tungan men inte riktigt orkat.
Vi tvättade nålen noga med varmt vatten. Hanna skrattade nervöst under tiden.
- Jag har seriöst skit länge velat ha tungpiercing!
Jag skrattade till.
- Och nu ska du allt få det!
Vi bestämde att Hanna skulle börja. Jag skulle göra piercingen på henne och sedan skulle hon göra på mig. Hanna satte sig på toalettssitsen och öppnade munnen och sträckte ut tungan. Jag tog en isbit och kyllde ner hennes stunga. Sedan tog jag en liten äppelbit och satte under tungnan.
- Är du bered? Frågade jag och tog fram nålen som låg på handfattet. Hanna nickade försiktigt och blundade. Jag tittade på hennes tunga och tog ett djupt andetag. Jag såg hur Hannas ben darrade och hur hon knappt kunde andas. Då tog jag snabbt nålen mot tungan och tryckte den mot köttet. Hanna gned till och sedan var nålen igenom. Jag tog snabbt fram smycket och satte fast det.
- Klart! Sa jag nöjt och Hanna reste sig uppt och kollade sig i speglen!
När hon sträckte ut tungan såg hon riktigt njöd ut.
- Fan va snyggt! Du är bäst, skrek hon och kramade mig.  Jag kramade tillbaka henne och skrattade.
- Okej, nu är det din tur, sa hon och jag satte mig på toasitsen. Hon tvättade rent nålen efter hon använt den och jag såg nervöst på medans hon tvättade den.
När hon var klar tittade hon mig i ögonen.
- Är du redo?
Jag skakade på huvudet.
- Vänta behöver en klunk vodka först, skrattade jag och tog upp flaskan som stod på golvet. Jag tog en stor klunk och blev genast mindre nervöst.
- Redo, sa jag bestämt.
Hanna tog is under min tunga och jag rös till av kylan. Sedan tog hon och la äppenbiten under tungan och höll fast den med två fingrar. Sedan tog hon upp nålen. Jag slöt ögonen för slippa se den. Då kände jag ett litet stick mot tungan.
- Klart, sa Hanna plötsligt och jag öppnade ögonen och reste mig upp och tittade på min tunga i spegeln.
- OMG Fan va snyggt skrek jag!!!!!!!
Då kände jag mig plötsligt iaktagen, jag vände mig om jag ser honom stå och titta chockat på oss.
Justin.
Hanna vände sig också mot Justins håll. När hon såg Justin så gapade hon stort.
- Va fan? Justin Beaver!? sa hon förvånat.
Justin skrattade tyst.
- Bieber heter jag faktiskt, rättade han Hanna.
Alla tre var tysta en stund tills Justin avbröt den pinsama tysnaden.
- Vad fan gör ni? sa han surt och tittade på nålen, spritflaskan.

Kommentarer
Postat av: sara

när kommer nästa del :) <3

2011-02-28 @ 16:55:58
Postat av: Madde

vILL HA MER :)

2011-03-04 @ 18:43:58
Postat av: sara

man måste alltid vänta länge tills nästa del kommer :( eran/din novell är så bra att man inte kan väna länge jag lovar <3

2011-03-05 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0