Me+You - Kapitel 14

Då vibrerade det i fickan. Jag tog upp mobilen och kollade på displayen
Mamma ringer.
Jag svarade.
- Justin.
Medans stängde jag ytterdörren.
- Hej Justin! Det är mamma. Jag vill bara säga att jag kommer hem om 20 minuter.
- Okej..
- Har du det bra? frågade hon.
- Självklart.


Då vibrerade det i fickan. Jag tog upp mobilen och kollade på displayen
Mamma ringer.
Jag svarade.
- Justin.
Medans stängde jag ytterdörren.
- Hej Justin! Det är mamma. Jag vill bara säga att jag kommer hem om 20 minuter.
- Okej..
- Har du det bra? frågade hon.
- Självklart.
Då vibrerade det i fickan. Jag tog upp mobilen och kollade på displayen
Mamma ringer.
Jag svarade.
- Justin.
Medans stängde jag ytterdörren.
- Hej Justin! Det är mamma. Jag vill bara säga att jag kommer hem om 20 minuter.
- Okej..
- Har du det bra? frågade hon.
- Självklart.

Efter jag pratat med mamma gick jag inte till badrummet och tog en lång och varm dusch. Jag tänkte på Allison och hennes vackra ansikte. Hon såg ut som en liten docka med de stora ögonen. Hon var helt perfekt..
Justin vad är det med dig? tänkte jag. Du träffar en tjej och du känner henne knappast och du är redan förälskad i henne. Jag suckade och stängde av vattnet och tog fram en handduk ur skåpet och torkade mig med din. Sen virade jag handduken runt höfterna och tog fram en svart hårfön och började blåsa på det blöta håret.
Efter en stund var det helt perfekt och jag gjorde en hairflip och log åt min spegelbild.
Sen gick jag in till mitt rum och tog på mig ett par kalsonger och en svart t-shirt och ett par grå mjukisbyxor. Sen gick jag ner till tvrummet. Där satt mamma och kollade på Desperates housewifes.
- Hej Justin, jag hörde att du duschade. Det var därför jag inte sa hej, sa hon och log.
Jag satte mig bredvid henne och gav henne en varm kram. Jag hade verkligen saknat mamma se senaste dagarna då jag inte träffat henne.
- Hej hur har du haft det? frågade jag
Mamma sänkte ljudet på tvn med fjärrkontrollen.
- Jag har haft det skitroligt. Hur har du haft det ensam hemma?
- Ganska tråkigt, men jag har träffa..började jag.
Mamma tittade på mig med en granskad min.
- Jo, asså....Jag har träffat, började jag.
Mamma blev tyst.
- Justin vem har du träffat? undrade hon.
Jag suckade och tog ett djupt andetag. Jag ville inte berätta att jag hade träffat henne när hon var stupfull och att jag hjälpte henne hem. För då skulle hon inte alls gilla Allison, utan tro att hon var en skit jobbig tjej.
- Jag var ute och promenerade och då träffade jag en tjej, Allison heter hon. Hon var också och promenerade. Vi pratade om allt möjligt och idag träffades vi igen, förklarade jag. Jag skämdes lite att jag ljög.
Mamma sken upp.
- Men vad roligt Justin! Är hon ett fan eller?
Jag nickade och log.
ALLISONS PERSPEKTIV

När jag kom hem var det mörkt i hela huset. Mamma och pappa sov nog som tur var. Jag tog av mig skorna och smög sakta upp till mitt rum. När jag kom in tog jag snabbt upp en cigg ur väskan som jag hade kastad på sängen.
Jag hade inte rökt sen i innan jag stack till Justin. Vilket var väldigt jobbigt för mig. För jag var tvungen att röka.
Jag tände snabbt ciggen och andades in doften och kände genast hur lugn jag blev. Musklerna var inte lika längre så spända. När jag rökt färdigt så satte jag på datorn och loggade in på twitter.
- Fun day!
Skrev jag. Sen loggade jag ut från datorn och tog av mig alla kläder och tog på mig en stor t-shirt och la mig ner i sängen. Då fick jag ett sms från Justin.
- Jag hade också en rolig dag :)<3
Jag log och svarade
- Jag vet, för utan mig hade det varit skit tråkigt.
Jag skrattade åt mitt svar som lät jävligt ego.
Sen fick jag svar
- Ses i morgon.
Vad menade han med det?
Jag svarade
- Va?? HAHAH

Kommentarer
Postat av: Sara

snälla när ska du skriva en annan del längtar som faaan !!!<3<3<3<3<3<3

2011-02-14 @ 17:37:45
Postat av: Sofia

när kommer nästa?:):):):)

2011-02-20 @ 18:28:19
URL: http://justindbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0