Me+You - Kapitel 13

Justin tog tag i mig och jag satte mig i hans knä. Vi kysstes passionerat och jag kände Justins tunga i min mun.
Jag kände Justins händer på min rumpa. Vi kysstes en stund innan jag avbröt den. Jag satt kvar i Justins knä och han log riktigt stort.
- Det var....,började han säga
- Wow....
Jag log och tittade på Justins. Hans ögon lyste av glädje


Jag satte mig ner på sängen igen och kollade fortfarande på Justin.
- Jag märker att du är erfaren av kyssar? sa han och blinkade med ena ögat.
Det var faktiskt sant, under de senaste 5 åren av mitt liv hade jag alltid haft en pojkvän, som jag brukade kyssa med, fast alla de förhållanden hade tagit slut pga ingen orkade mera, antagligen var det eller killen som ville ha något nytt.
- Självklart, sa jag och kysste Justin snabbt på munnen. Justin smekte min kind och log stort och jag bländades av hans perfekta, vita tänder.
- Jag gillar verkligen dig Allison. Fast jag knappt känner dig...Det är nog därför..Du är så hemlighetsfull...
Jag rodnade och tittade rakt i Justins ögon. Min blick var allvarlig och Justin tittade tillbaka på mig med en mystiskt blick.
- Jag vet, men det är bäst så..
Då tog jag upp mobilen ur fickan och kollade på klockan 23.30.
Vart hade all tid tagit ivägen? Justin sneglade på min mobil och såg hur sent det hade blivit.
- Jag kanske borde gå hem, mumlade jag tyst.
Justin tittade på mig med en sorgsen min, sen sken han upp.
- Du kan sova här, förslog han.
Jag skakade på huvudet.
- Jag tackar nej till det för följa min karaktär, som den hemlighetsfula tjejen, sa jag och blinkade. Justin började skratta och jag gav honom en undrade blick.
- Vad?
Justin slutade skratta.
- Justin Bieber frågar dig om du vill sova med honom och du tackar nej!? De flesta tjejer skulle dö för att få sova med mig!
Jag gav Justin en snabbkyss på munnen och log mystiskt.
- Fast jag är inte som alla andra, sa jag och reste mig upp från sängen. Justin reste sig också och jag började gå ner för trappan mot hallen. Jag tog på mig skorna och Justin stod och tittade på mig.
- Vill du ses i morgon? frågade han.
Jag log.
- Kanske.
Jag öppnade dörren och gick ut, Justin stod kvar i dörren och kollade på mig.
JUSTIN PERSPEKTIV

Shit... Hon var verkligen inte som alla andra tjejer. Hon stack ut. Hennes utseende var perfekt och hon var verkligen så himla söt.
Fast det verkade som hon döljer något för mig. Något som hon inte vill prata om utan hålla hemligt, det kan jag se i hennes ansikte.
Då vibrerade det i fickan. Jag tog upp mobilen och kollade på displayen
Mamma ringer.
Jag svarade.
- Justin.
Medans stängde jag ytterdörren.
- Hej Justin! Det är mamma. Jag vill bara säga att jag kommer hem om 20 minuter.
- Okej..
- Har du det bra? frågade hon.
- Självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0