Me+You - kapitel 8

- Du är typ den sötaste lilla tjej jag någonsin sett, sa han och kramade mig hårdare.
Alla skrattade, till och med jag och Hanna.
- Heehehe tack, sa jag  nervöst och sutade krama med honom.
Vi började prata med killarna om allt mellan himmel och jord.



Efter pratat en stund frågade killarna om vi ville gå hem till en av de, som hette Eric. Han var 22 år och bodde i egen lägenhet nära där vi var. Eric hade blont kort och såg väldigt vanlig ut. Vi började gå hemåt mot honom. Jag gick och pratade med han som hade kramat mig och sagt att jag var världens sötaste. Han hette Jacob och hade brunt hår och bruna mörka ögon.
- Bor du här? frågade han sluddrade med blicken eftersom han var så full.
- Ja det gör jag, du då?
Jacob skrattade och log
- Hhaha ja det gör jag.
När vi kom fram till Eric så satte Eric på hög rock musik och tog fram massa öl från ett skåp. Alla killar kastade sig genast på ölen och drack. Jag och Hanna skrattade och tog varsin öl och öppnade den. Jag tog min öl och satte mig bredvid Jacob i en vit soffa. Jacob tittade flirtigt på mig och log stort.
- Lille vännen, du får inte dricka, sa han och tog i från mig ölen jag hade i handen. Jag skrattade till och försökte ta tillbaka den men Jacob höll undan den. Jag försökte några gånger innan jag gav upp och gav honom ett puppyface.
- Du får tillbaka den.... Om....,sa Jacob flirtigt.
- Om vaddå?!, sa jag irriterat
- Om..JAG får en kyss.
Jag suckade och såg mig omkring i rummet. Hanna satt och pratade förfullt med Eric och en annan kille jag inte mindes namnet på. De andra två killarna Dennis och Matt satt och kollade in Erics skivsamling.
Jag kollade på Jacob som stirrade på mig, speciellt mina bröst.
Då tog jag hans ansikte i mina händer och närmade mina läppar mot hans. Han stank öl. Jag kysste honom och han kysste mig tillbaka. Han smekte mitt hår och kysste mig starkare.
- wooooooooow! Jacoooob!, kunde jag de andra skrika i bakgrunden. De skrattade och kollade på mig och Jacob som kysstes förfullt. Jag slutade kyssa honom och stirrade honom i ögonen
- Du är en skit bra kyssare, sa han och log.
Jag rodnade och kollade på de andra. Sen tog jag upp mobilen och kollade på klockan. Den var halv 1. Jag reste mig ur soffan och kollade på Hanna
- Hanna jag tror vi måste gå nu.
Hanna kollade besviket på mig, sedan tog hon upp mobilen ur fickan och kollade på klockan.
- Ja det måste vi nog, sa hon och reste sig upp.
Jag och Hanna gick ut till hallen och killarna följde efter oss.
- Hey! Vi måste byta nummer med er, sa Eric och skrattade.
Jag och Hanna skrattade och gav killarna våra nummer och fick tillbaka deras nummer.
- Hej då, sa jag och Hanna samtidigt upp öppnade dörren.
Jacob kollade på mig och log.
- Vänta,skrek han och sprang fram till mig.
- Ja?
- Jag måste ha en hej då kyss, sa han ledset och gjorde en ledsen min.
Jag skrattade åt honom och kysste honom snabbt och gick ut genom dörren.
När vi kommit ut skrattade jag och Hanna högt.
- Herregud va galet!, skrek hon och la sig ner på marken och skrattade. Jag skrattade och föll ner över henne. Det var inte mycket folk på gatan, några enstaka människor som stirrade på oss.
- Oh My God ändå, hahahahha, skrattade jag.
Vi skrattade en stund innan vi ställde oss upp och borstade av oss från kläderna.
- Jag måste nog gå hem nu, jag har utgångsförbjud. Mamma och Pappa kanske har märkt att jag stuckit...
Hanna skrattade till och vi började gå tillsammans tills vi kom till korsningen, där jag skulle ta vänster och Hanna höger.
- Hej då, sa hon och kramade mig.
Jag sa hej då till henne och gick hem till mig. Det var mörkt på gatan och inga det fanns inga människor. Jag gick förbi Justins hus tittade upp i hans rum, där det lyste. Jag log.
Borde jag berättat för Hanna att allt om Justin. Hon skulle nog inte tro mig och hon skulle inte bry sig. Hon hatade nämligen Justin och blev sur varje gång jag började prata om honom. Jag suckade och fortsatte gå hemåt.
När jag kom hem, gjorde jag det som jag hade gjort när jag gick hemifrån. Klättrade upp på stuprännan och in i mitt rum. Som tur nog var det släkt i hela huset så mamma och pappa låg nog och sov och trodde nog att jag också gjorde det, jag tog av mig alla kläder och tog på mig en t-shirt och kröp ner i sängen och somnade direkt

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen nästa, nuu :D

2011-01-04 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0