Me+You - Kapitel 28

10 minuter senare satt vi alla vid matbordet och åt på varsin macka och tittade på filmen, som jag spelade in när jag och Justin "väckte" Chaz och Ryan. Alla fyra skrattade denna gången.
"Vi kanske kan ladda upp denna filmen på twitter" Föreslog Justin. Alla tyckte att det var en skitbra ide så Justin tog fram sin laptop och efter 5 minuter låg filmen uppe.

Redan efter tio minuter hade filmen fått över 20.000 visningar, med öppen mun gapade jag hur visningarna bara ökade för varje sekund. Justin och de andra satt och vant tittade på hur siffrorna blev nya siffror. Det var inte så udda för dem. Filmen fick många kommenterer också. Många av dem löd ungefär: - Hahah!!! Vem är tjejen som filmar?
Man såg mig inte i filmen men man hörde mig klart och tydligt skratta i bakrunden. När jag undrade Justin om han skulle berätta för de som frågade vem jag var. Han skakade då på huvudet.
"Det är nog inte så bra Allison. Det skulle bli kaos och skappas många rykten"
När han sa så kom det fram en stor klump i magen. Jag insåg att jag var på väg mot något farligt som kunde förstöra hela mitt liv, men ändå så stannade jag inte och drog mig undan. Jag såg fram emot spänningen och ignoerade faran som vilade bakom hörnet.
"Allison är det okej? Om du vill kan jag säga att det är du i filmen" Justin fortsatte" Men det vore bäst att låta bli.."
Jag skakade på huvudet.  "Nej det är bäst att inte säga det"
Resten av datorn satt vi framför datorn och kollade på olika klipp på Youtube och kollade på Twitter. Plötsligt medans Justin skrev på twitter hörde man hur Chaz mage gav ifrån sig ett högt läte. Alla tysnade och sedan bröt en skrattattack ut bland alla fyra.
"Vi kanske ska laga något och äta" Föreslog Chaz. Justin skakade på huvudet och drog fram sin mobil ur jeansfickan.
"Vi beställer en pizza" Justin blinkade med ena ögat medans han slog in numret och beställde.
En halvtimme senare satt alla vid matbordet och åt på varsin bit hawaii. Alla njöt av den goda pizzan och småpratade med varandra. När vi ätit upp pizzan och klockan slog sju så kröp alla upp i soffan och satte på en film.
Vi hade det verkligen trevligt hela dagen och när det hade blivit natt så hade Chaz och Ryan somnat ganska snabbt medans jag och Justin låg i hans säng och viskade med varandra. Det var mörkt i rummet men jag kunde ändå se konkturerna av hans ansikte. Hans ögon tittade rakt i mina ögon och armarna på mina armar stod upp.
Han var så fin.
"Allison den här dagarna har verkligen varit roliga" Jag blundade och försökte hålla in tårarna som försökte komma. Jag lyckades.
"Jag kommer sakna dig så sjukt mycket" Mumlade jag.
"Jag med" Sa Justin och tog min hand och höll den hårt. Jag öppnade ögonen och tittade på honom. Han låg närmare nu och jag kunde höra hans andetag.
Justin lutade sig närmare mig och tog tag om min nacke och smekte mitt hår. Sedan pressade han sina läppar mot mina och kysste mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0