Me+You - Kapitel 42

"Du har verkligen förändrat mig Justin" Sa jag och tittade honom rakt i ögonen och menade allt jag sa. Jag hade verkligen förändrats sen jag träffade honom. Förrut så var jag inte mig själv. Jag var en person som var så svag och gjorde så dåliga grejer för göra mig själv starkare. Lyckades jag med det?
Svar nej.
Nu hade jag Justin. Jag var förändrad.


Y_62651f22_large


Är du vaken bby?
Jag satt upp i sängen med täcket omkring mig och log. Fast jag hade blivit väkt klockan tre på natten av ett sms.
Det var personen som skickade smset som gjorde mig glad.
Haha ja det är jag :) Hurså?

jag tänkte tillbaka på kvällen som hade varit. Jag och Justin hade pratat på balkongen innan vi hade gått in igen. Väl därinne hade vi suttit mest för oss själva och pratat innan alla hade gått tillbaka till sina rum för att sova. Det var ju en tidig dag nästa dag då vi skulle upp tidigt för att åka vidare till New York.
Möt mig vid poolen högst upp.

Jag knapprade in ett svar till Justin att jag var påväg. Sedan gick jag iväg mot hissarna iklädd i hotpants och en stor svart t-shirt. Hissen kom till min våning och jag klev in i hissen och tryckte på våning sju, där poolen fanns.
Medans hissen åkte upp började det pirra i magen, det gjorde det alltid då jag skulle få träffa honom.
När hissen öppnade dörrana var Justin det första som jag såg. Han stod där och tittade på mig med ett leende på läpparna och hans ögon glittrade som vanligt.
Poolen var upplyst annars var alla lampor släkta i rummet. Det bidrog till en mysig stämmning.
"Där är du. Trodde inte att du skulle komma" Sa Justin och tog bort ett hårstrå från mig som hängde i ansiktet.
" Men jag kom."
Justin tog min hand och vi satte oss på poolkanten och tog ner fötterna i poolen. Mina fötter blev varma av vattnet och det var skönt.
"Vad skulle du göra om jag kysste dig"? Sa Justin och en röd färg spred sig över mitt ansikte och jag tittade ner mot vattnet som speglade sig. Justin såg jag. Justin som tittade på mig och log. Sen såg jag hur hans händer närmade sig mitt ansikte och han tog mig och kysste mig försiktigt på kinden innan han puttade ner mig i vattnet.
Vattnet plaskade och jag flöt ner under ytan och simmade sedan upp och skrattade.
"Din jävel Justin!!"
Justin satt på kanten och skrattade åt mig som simmade runt i poolen med kläder på. Då tog jag tag i Justins händer och drog ner honom. Han höll kvar i mina händer och vi drogs under ytan. Jag öppnade ögonlocken och såg Justin närma sig och kysste mina läppar försiktigt under vattnet.
Det var mer en amezing. Sen när vi kom upp på till vattenytan kramade vi om varandra och tittade i varandras ögon. Justin drog bort det våta håret som hängde för ansiktet och tog det bakåt.
"Mycket finare.....Så man kan se ditt vackra ansikte" Sa Justin och flinade. Jag räckte ut tungan åt honom och gav honom sedan ännu en kyss.
Ungefär 10 minuter senare satt vi insvepta i varsin fluffig handduk på två solstolar som stod på kanten i poolrummet.
"Du ska veta att när du blev nedslagen av Will var det värsta jag varit med om. Jag har aldrig varit så rädd" Sa plötsligt Justin och jag rykte till och tittade på Justin som sorgset tittade ner på stengolvet. Jag tog min hand på hans haka och lyfte upp hans blick.
"Justin. Sluta tänk på det. Det är över och du behöver inte vara rädd. Will sitter ju inne nu så han kommer aldrig kunna göra något mera mot oss. Okej?"
Justin suckade och log försiktigt och tittade på honom och jag kunde se hur det glittrade i hans ögon.
"Vill du bli min shawty?" Frågade Justin plötsligt och flinade.
"Självklart Shawty Mane!" Skrattade jag och gav honom ännu en kram. Nu var jag och Justin ett par, fast det var bara jag och han som visste om det i hela världen.
"Vad tänker du på?" Frågade Justin mig. Jag bet mig i läppen och funderade.
"När tänker du berätta för..ja dina fans om oss? Undrade jag.
Justin suckade och såg ner i marken.
"Så fort som möjligt. När ett bra tillfälle kommer."

Kommentarer
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-09-24 @ 18:04:47
Postat av: elin

varför har du slutat och skriva . snälla skriv mer ..

2011-10-03 @ 20:18:48
Postat av: sofiastrand

varför skriver du inget ? ... du va ju duktig <3

2011-10-12 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0