Me+You - Kapitel 3

" Crazy, u so drunk and beautiful......calm down girl, please!<3 :S"
Sedan loggade jag ut.
Jag började bli lite trött, det var nog dags att sova nu. Jag borde nog inte sova i min säng bredvid tjejen. Istället gick jag och la mig i mammas säng, hon skulle ändå komma hem i eftermiddag.
Så såg hennes knän ut, fast mycket större.
ALLISONS PERSPEKTIV

Huvudet dunkade som trummor. Det värkte och gjorde ont. Jag försökte öppna ögonen men jag var allt för trött.
Jag minns inte så mycket från gårdagen. Bara några korta bitar från festen. När jag och Hanna dansade och hur Ken kysste mig.
Jag kände hur jag låg i en mjuk säng. Tur. Jag hade kommit hem säkert och var nu i mitt trygga hem. Jag log och försökte öppna ögonen. Det gick.
När jag öppnade ögonlocken fick jag världens chock. Rummet som jag befann mig i var inte mitt. Jag låg i en dubbelsäng med svarta lakan. Rummet var mycket större än mitt lilla rum hemma, längs med väggen stod det fyra olika gitarren och el el gitarr. Det fanns också ett svart glänsande piano och ett trumsmet. Jag satte mig upp i sängen och gnuggade sömnen ur ögonen, för försäkra mig om att jag inte såg i syne, men jag var fortfarande kvar i det främmande rummet. Jag såg ner på min kropp och såg att jag bar en stor vit t-shirt, jag luktade på den för att se om jag kände igen doften, men den doftade bara tvättmedel.
På en skrivbordsstol vid ett skrivbord låg min klänning ihopvikt. Jag klev försiktigt ur sängen och gick till stolen och tog av mig den vita t-shirten och drog på mig klänningen. Klänningen doftade sprit och spya.
Vart var jag förresten?
Jag såg mig omkring i rummet och stirrade på mig själv i en spegel som stod bredvid skrivbordet. Min egna spegelbild fick mig att rysa till.
Håret var ruffsigt och sminket var helt förstört. Mina knän var upprivna och över hela knänen var det torkat blod.
Jag blev så chockad av min egen spegelbild att jag var tvungen att gå bort från spegeln för att inte behöva se mig igen.
Då bestämde jag mig att gå ut från rummet och se vart jag var. Tänk om jag hade blivit bortrövad av en pedofil som hade våldtagit mig när jag var däckad. Jag rös till av tanken.
Jag kom ut till en lång korridor. Det  fanns några dörrar in till andra rum. Jag bestämde mig för gå in alla rummen för att se om det fanns någon människa som skulle kunna förklara vart jag var. Jag kom in till ett stort badrum, med vita glänsande väggar och stora speglar och en stor bubbelpool. Jag stängde snabbt dörren när jag såg mig själv i speglarna.
- Det kan inte vara någon fattig som bor här, mumlade jag för mig själv och tänkte på poolen och alla instrumenten.
Jag gick in i många rum, i ett rum fanns det en stor tv med massa tvspel. Sedan efter jag gått in i massa tomma rum kom jag till ett sovrum. Det var mörkt där inne. Men jag kunde skymta en säng. Jag letade efter en lampknapp, vid väggarna. Tillslut hittade jag en knapp. Jag tryckte på den och rummet lystes upp.
- Nej...Jag vill inte gå upp nu, mamma, hörde jag någon säga med en trött röst. Rösten till hörde en han.
Jag hoppade till och såg hur någon låg i sängen. Personen låg på mage så jag kunde inte se den ansikte. Jag kunde bara se en massa brunt ruffsigt hår. Jag gick försiktigt fram till personen och petade försiktigt på honom. Han lät till och vände på sig. Då fick jag världens chock och skrek till högt. Personen flög upp ur sängen och stirrade på mig. Jag fortsatte skrika allt jag hade.
Jag kunde inte röra på mig utan stirrade på honom med stora ögon.
Justin Bieber.
Vad gjorde jag hemma hos Justin Bieber?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0