Me+You - Kapitel 12

- Rädd? undrade jag och log retsamt.
- Neh...,sa Justin med en livrädd röst.
Jag skrattade till, Justin var så gullig. Jag kramade om honom
- Aww Justin... Du är så gullig.
Justin log och när kramen slutade hade han fortfarande sina armar runt mig.
- Nu är den inte lika läskig längre, sa han och log flirtigt.



När filmen slutade låg vi kvar i sängen och småpratade.
- Allison..Du är svår att läsa, sa Justin tyst.
Jag vände mig om så jag satt upp och tittade på honom. Jag smekte Justins kind och jag kände hur han rös.
- Jag vet men det är bäst så.
Justin tog tag i min hand och höll hårt i den. Han tittade rakt i mina ögon.
- Jag vill veta allt om dig. Du är intressant och annorlunda. Du är inte som alla andra.
Jag suckade och skakade på huvudet.
- Justin...Jag är ingenting. Jag är bara en vanlig person. Tråkig och som alla andra.
Justin satte sig upp och tog mitt huvud nära mina händer. Jag stelnade till och kände hur jag började svettas. Justin stirrade nu riktigt allvarligt i mina ögon.
- Allison säg inte så.. Du är inte som alla andra. Förstår du det?
Jag ignorerade Justins fråga och stirrade honom i ögonen. Hans ögon fick mig att smälta. Jag kom att tänka på den patetiska raggingsrepliken " Dina ögon får mig att drunkna, har du en livboj?" Jag skrattade till och Justin tittade konstigt på mig och log.
- Vad är det? frågade han och tog bort några hårstrån från mig som hängde för ansiktet.
- Inget. Tänkte bara på en grej, sa jag.
Justin tittade på mig och bet sig i läppen. Jag stirrade på honom och var tyst. Då kände jag plötsligt något mjukt och fuktigt mot mina läppar.
Justins läppar.
Justin tog tag i mig och jag satte mig i hans knä. Vi kysstes passionerat och jag kände Justins tunga i min mun.
Jag kände Justins händer på min rumpa. Vi kysstes en stund innan jag avbröt den. Jag satt kvar i Justins knä och han log riktigt stort.
- Det var....,började han säga
- Wow....
Jag log och tittade på Justins. Hans ögon lyste av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0