Me+You - Kapitel 4

Han lät till och vände på sig. Då fick jag världens chock och skrek till högt. Personen flög upp ur sängen och stirrade på mig. Jag fortsatte skrika allt jag hade.
Jag kunde inte röra på mig utan stirrade på honom med stora ögon.
Justin Bieber.
Vad gjorde jag hemma hos Justin Bieber?






Justin for upp i sängen, jag fortsatte skrika och skrek ännu högre när jag såg att han bara hade på sig ett par svarta kalsonger. Hans mage var inget man kunde ta bort sin blick från. Så het.
Justin höll för sin hand för min mun och kvävde mitt skrik.
-Lugna dig, jag ska förklara allt. Varför du är här, sa han lugnade.
Jag slutade att skrika men andades fortfarande häftigt.
Justin drog ner mig på sängen, så vi både satt ner i den mjuka sängen. Han stirrade rakt in i mina ögon och jag smälte av hans vackra bruna ögon.
-  Du var på en fest igår, minns du det?, undrade Jusitn. Jag nickade och log
Justin berättade allt, att jag var riktigt full och han hade hittat mig på gatan och bar hem mig till honom. Jag blev generad när han berättade vad jag hade sagt till honom. Justin log, men hans leende blev sakta till en allvarlig min, han tittade på mig med allvarliga ögon.
- Om du vill så kan du berätta om det är något mer. Om det är något som hände på festen eller så, du kan berätta allt för mig, sa han och tog min hand.
Jag ryckte till och tog bort min hand från hans hand.
- Eh..Neh...Nej det är inget, stammade jag.
Justin tittade på mig igen och log sakta.
- Okej...Bra, men du.. Du kanske behöver en dusch?
Jag nickade och Justin visade mig till badrummet jag varit i innan. Han gav mig en handduk och gick sedan ur ur badrummet. Jag låste dörren och började försiktigt ta av mig kläderna. Jag kände mig fortfarande seg och huvudet värkte. Jag klev in i duschen och lät de varma strålarna rinna över min kropp. Jag tog schampo och balsam i håret och tvålade in kroppen. När jag var klar torkade jag mig med handduken och tog sedan på mig samma kläder jag hade haft på mig igår.
Jag kollade mig i spegeln. Nu såg jag iallafal lite bättre ut. Jag kammade försiktigt mitt blonda hår med fingrarna.
Jag gillade inte mitt blonda hår. Jag hatade det. Jag fungerade starkt att färga det brunt. De jag kände tyckte att jag såg ut som en liten docka med mitt långa blonda hår. Visst det kanske var gulligt men det passade inte ihop med min personlighet. Jag var långt från gullig. Jag var inte mammas och pappas lilla gulliga flicka som gör allt de säger. Mamma och pappa träffade jag sällan, bara när jag var hemma de korta stunderna. Men när jag såg dem var det inte speciellt roligt. Då skrek vi bara åt varandra.
Jag gick ut från badrummet och kände genast en god doft av nygräddade pannkakor och varm choklad. Jag kände genast kväljningar i halsen, men ignorerade dem och gick dit doften kom ifrån.
Där stod Justin vid ett kök och lagade pannkakor. När han såg mig log han åt mig.
- Hej, där är du. Jag undrade vart du var. Jag tänkte att du ville ha lite mat, sa han och nickade åt pannkakorna.
Jag nickade och satte mig vid ett bord och iakttog Justin som stod och lagade mat. Efter en stund var han klar. Han la upp alla pannkakor på ett fat och satte det sedan på bordet. Han tog en pannkaka från fatet och la upp den på sin tallrik och hällde massa lönsirap över den. Sedan kastade han sig snabbt i pannkakan som han inte hade ätit på flera år.
- Ska du inte ha något?, frågade han med massa mat i munnen.
Jag nickade och tog försiktigt en pannkaka och hällde lite sirap på den, hela tiden stirrade Justin på mig. Jag började försiktigt äta av pannkakan.
- Så, du är ett fan av mig?,frågade Justin.
Jag log och kände mig genast mer avslappnad.
- Självklart, du är bara bäst Justin!
Justin skrattade och såg genast också mycket avslappnad ut
- Hehe jag vet, sa han och såg stolt ut.
Då tittade Justin väldigt chokat på mig.
- Herregud jag har inte frågat vad du heter!!?, vad heter du, nästan skrek han.
Jag skrattade.
- Allison.

Kommentarer
Postat av: v

jätte bra mer !

2011-01-01 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0