Me+You - Kapitel 11

- Förlåt själv Allison. Jag borde inte överreagerat..
Jag var själv tyst en stund tills jag började prata.
- Låt oss glömma dethär..
Jag kunde nästan känna hur Justin log i luren
- Ja, det blir bra så. Vill du komma över? frågade han.
- Ja visst, kommer om 5 minuter.



Jag la på och log stort. Justin ville träffa mig igen, han ville träffa mig igen!
Detta var verkligen helt sjukt, tänkte jag när jag gick ner i hallen och tog på mig de vita conversen. Min största idol ville träffat mig. Om jag skulle ens tänk på detta för en vecka sen skulle jag skrattat åt mig själv och tyckt att jag var helt galen! För hur stor chans är det egentligen att jag, Allison skulle kunna få möjligheten att träffa Justin Bieber!
Jag log stort tanken att jag skulle träffa Justin. Efter några minuter var jag utanför Justins hus. Det var ett vit och stort hus, med modernt inslag. Runt huset var en stor mur med en grind. Det fanns en sådan ringklocka, som finns i lägenheter. Jag klickade på knappen och efter en stund hörde jag Justin.
- Hej hej, jag släpper in dig.
Då öppnades grindarna och jag gick in. Han hade en stor trädgård med en stor pool, där det fanns en rutschkana. Bredvid poolen fanns en mysig bubbelpool. Jag kollade in hans häftiga trädgård och ringde sedan på dörrklockan. Bara efter någon sekund öppnade Justin. Han hade på sig samma kläder som förut på cafet.
- Hej, sa han glatt och kramade om mig. Jag kramade tillbaka honom. Han luktade så gott. Hans doft var helt omöjligt att beskriva.
- Hej hej, sa jag tillbaka.
Justin slutade krama mig.
- Vad vill du göra? frågade han och tittade mig rakt i ögonen. Jag blev knäsvag av hans vackra, bruna ögon som glittrade.
- Eh... Jag vet inte, se på film? svarade jag
- Visst, sa Justin och tog min hand och ledde mig till hans rum. Jag ville aldrig släppa hans mjuka hand.
Justin drog fram en låda med en massa filmer, jag tittade i lådan med stora ögon och började rota efter en film att se på.
- Vill du se på den här? frågade Justin och höll fram The Last song. Jag rynkade pannan.
- Usch nej...
Justin skrattade och la undan filmen, efter stund hade jag hittat en film. Fredag den trettonde.
- Den här? sa jag och visade Justin filmen. Justin tittade på omslaget med rädda ögon.
- Em... okej, sa han ganska tyst. Jag skrattade åt honom och gav honom filmen. Han stoppade in filmen i dvdspelaren och startade filmen. Sen la hans sig ner på sin säng. Han klappade på platsen bredvid mig och jag la mig ner bredvid honom. Jag märkte att Justin flyttade sig närmare mig och närmare mig. Då och då hoppade han till när det hände något läskigt i filmen. Jag fnissade till.
- Rädd? undrade jag och log retsamt.
- Neh...,sa Justin med en livrädd röst.
Jag skrattade till, Justin var så gullig. Jag kramade om honom
- Aww Justin... Du är så gullig.
Justin log och när kramen slutade hade han fortfarande sina armar runt mig.
- Nu är den inte lika läskig längre, sa han och log flirtigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-26 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0