Me+You - Kapitel 16

Då kände jag mig plötsligt iaktagen, jag vände mig om jag ser honom stå och titta chockat på oss.
Justin.
Hanna vände sig också mot Justins håll. När hon såg Justin så gapade hon stort.
- Va fan? Justin Beaver!? sa hon förvånat.
Justin skrattade tyst.
Bieber heter jag faktiskt, rättade han Hanna.
Alla tre var tysta en stund tills Justin avbröt den pinsama tysnaden
- Vad fan gör ni? sa han surt och tittade på nålen, spritflaskan.


Justin och Allison kramas

Justin såg verkligen irriterad ut. I hans panna var det en bekymrad rynka.
- Vad fan gör DU här? svarade jag honom kaxigt.
Justin stirrade på mig med en förvånad blick och kliade sig fundersamt i håret. Sedan vände han på klacken och gick in till mitt sovrum och stängde av den höga musiken som dunkade. Sen kom han tillbaka till badrummet och tittadade på oss med en allvarlig min.
- Så äntligen kan man höra vad man tänker. Nu får ni allt förklara er vad i helvete ni håller på med.
Jag gapade stort. Hur vågar han! Han kan fan inte komma hit och tro att han bestämer över oss.
- Stick Justin.
Justin såg då min tungpiercing. Han gick fram till mig och tog tag i mig.
- Allison. Vad har du gjort?
Hanna började då gapflabba åt Justin. Hon la sig ner på golvet och skrattade en stund tils hon slutade. Hon tog då upp flaskan och tog en stor klunk. När hon svalt började hon skratta igen. Justin och jag stirrade på henne.
- Du.. Jag tror att det är bäst att du går hem. Jag vill prata med Allison, sa Justin till Hanna.
Hanna reste sig upp och rykte på axlarna.
- Visst visst, orka vara här med dig, äckelbög, sa hon och stack iväg.
Justin suckade och tog min hand och kramade om den. Jag suckade.
- Justin...
Han svarade inte utan tog min hand och ledde mig ut till mitt sovrum. Han satte sig på min säng och jag satte mig bredvid honom.
- Allison. Förlåt. Att jag bara kom hit utan att säga något. Jag borde tänkt mig för.
Jag flinade.
- Det gör inget. Det är bara roligt att du är här nu, sa jag och smekte hans kind. Justin rös till och jag visste att han gillade det.
Justin kramade om mig och jag andades in hans härliga doft.
- Du stinker vodka, sa han tyst. Jag skrattade till och pussade hans kind.
- I know... mums!
Justin slutade krama mig och tittade in i mina ögon.
- Öppna munnen, sa han tyst. Jag löd honom och öppnade munnen. Han tittade noga på min piercing med en rynkad panna.
- Jag gillar den inte... Gjorde Hanna den eller? Jag nickade och log.
Jag skrattade.
- Ja hon gjorde den, men Justin jag älskar den så jag bryr mig inte riktigt vad du tycker.
Justin nickade
- Okej... men du något roligare.... Om tre dagar kommer...
Kort del! Vem/vilka kommer!;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-13 @ 02:18:28
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0