Me+You - Kapitel 43

"Vill du bli min shawty?" Frågade Justin plötsligt och flinade.
"Självklart Shawty Mane!" Skrattade jag och gav honom ännu en kram. Nu var jag och Justin ett par, fast det var bara jag och han som visste om det i hela världen.
"Vad tänker du på?" Frågade Justin mig. Jag bet mig i läppen och funderade.
"När tänker du berätta för..ja dina fans om oss? Undrade jag.
Justin suckade och såg ner i marken.
"Så fort som möjligt. När ett bra tillfälle kommer."

"Här fånga" Sa Justin och jag tittade upp från matteboken. Justin kastade en Sour Patch Kids mot mig och jag fångade den skickligt med munnen. Justin apploderade och skrattade. "Yeah! Awesome!" Då hörde vi en harkling och jag tittade bak och såg Justins och min privatlärare som stod och tittade på oss med en sträng blick.
"Sorry..." Sa Justin och såg oskyldig ut. Jag fnissade till.
"Skärpning Justin och Allison! Gör bara klart till sida 60 och sedan får ni göra vad ni vill" Sa hon och log.
Vi suckade och började räkna igen.
Det var måndag morgon och jag och Justin satt i turnebussen och räknade matte. Varje morgon hade vi 1 timme skola. Eftersom vi inte gick i vanlig skola längre så var vi tvunga att ha en privatlärare. Inte det roligaste som fanns men det var ett måste.
Turnebussen rullade mot New York där Justin skulle ha sin konsert. Bussen var väldigt fin och lyxig. Den hade sängar och soffor där man kunde sova. Men oftast bodde vi på hotell över natten.
"Okej jag fattar inte uppgift 3780...Seriöst." Suckade Justin och la sig över bordet med överkroppen. Jag fnissade till och tittade på talet han inte förstod.
"Men gör bara om talet i bråkform och förkorta det sedan och sen så dividerar du de två talen" Förklarade jag och fortsatte räkna på tal 4001.
Justin tittade upp på mig med en förvånad min.
"Kan du matte?" Undrade han.
Jag nickade och tänkte tillbaka på när jag hemma i Atlanta blivit överlycklig när jag fått A på ett stort matteprov.
"Ja. Faktiskt! Det är typ det ända jag är bra på."Skrattade jag och viftade blyertpennan mellan fingrarna.
Justin skrattade och tittade på mina händer.
"Haha.Tror dig inte. Du är bra på massa grejer."
När vi var klara med matten någon timme senare så gick vi in till Justins sovrum och stängde dörren om oss och satte oss på den stora sängen. Utanför så åkte vi på en stor motorväg, det regnade utanför och det kändes mysigt att sitta här inne.
"Din buss är så häftig" sa jag tyst för mig själv och Justin tog min hand och vi lutade oss mot de fluffiga kuddarna. "Jag vet" sa Justin och smekte min kind försiktigt och mjukt. Jag tittade på våra sammanflättande fingrar och ville ej släppa honom.
"Vet du hur mycket jag tycker om dig?" frågade jag honom och tittade honom rakt i ögnen utan att släppa hans blick. "Nej säg..."viskade han försiktigt. "Oberskrivligt mycket. Jag kan ej beskriva hur mycket jag älskar dig. Du är allt för mig och du gör mig hel, innan var jag helt tom men sedan när jag mötte dig så var det som min toma del kom tillbaka" Viskade jag och trodde knappt på vad jag hade sagt. Var det jag som precis sa det dära romantiskta? Höll jag på att bli galen? Gud vad han hade förändrat mig. Jag var helt galen i honom.
Justin sa inget utan stirrade på mig med en blick som jag exakt visste vad han ville. Jag närmade mig hans ansikte sakta och stannade när våra läppar bara var några millimeter ifrån varandra. Hans andetag kunde jag höra och han slickade sig om läpparna och någon sekund senare möttes de. Justin masserade mina läppar och jag drog mina händer igenom hans hår och lutade mig bakåt mot sängen och drog Justin över mig. Kyssen blev hetare och vi började leka med varandras tungor. Andan tog utom mig och jag glömde bort för några sekunder hur man andades. Justin började kyssa längs min hals och jag stönnade försiktgt mot hans öra.
"Nej sluta!" Sa jag och puttade bort honom hårt så han landade på andra sidan sängen.
"Förlåt! Jag visste inte vad som hände. Justin tittade på mig med en chokadd blick.
"Wow du är stark girl!" Sa han och såg fortfarande väldigt förvånad ut. Jag tittade nervöst ner på mina händer och rodnade.
Jag visste varför jag hade gjort det förrut. Jag hade känt riktiga känslor som jag aldrig hade kännt förrut då jag kyste någon. Innan hade det bara för att.......Jag visste inte. När jag hade kysst någon annan är Justin hade det inte betyt något.
"Det blev för mycket känslor bara...."mumlade jag och Justin närmade sig mig igen och la sin arm runt mig och drog mig tätt intil honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA SKRIV MER!

2011-10-23 @ 14:14:38
Postat av: Anonym

Mera skriv mera

2011-10-23 @ 14:15:21
Postat av: melmi'

Hej !! Du får gärna läsa www.biebsordie.blogg.se för doms läsaree går neråt . och den är jätte bra, jag lovar deet. dom är bara på del 13 i doms grymma novell . snälla hjälp mig/oss att sprida vidare den. vill inte att dom lägger ner den !!!!

2011-10-24 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0