Me+You - Kapitel 41

Konserten var helt underbar och galen. Justin var såklart jätteduktigt och hans utstråling strålade. Det mest fantastiska var när Justin satti det stora hjärtat och spelade gitarr och sjöng favorite girl. Det gav mig gåshud över hela kroppen.
Jag stod vid sidan av scenen och kollade på hela showen, förrutom då Justin och Jasmine sjöng overboard tillsammans. Jag klarade inte av att se dem hålla på att kramas. Det var för mycket.


justin bieber and chris brown next to you


"Du litar på Justin. Det var bara ett framträdande. Teater. Fejk. Du litar på Justin Allison" Mumlade jag för mig själv medans jag gick fram och tillbaka i logen. Jag hörde Justin sjunga baby i bakrunden och fattade att konserten var snart slut.
Efter ungefär fem minuter kom Justin inspringades med alla dansare och alla i hans crew. De skrattade och gav varandra give me fives.
"What's up All?" Skrattade Alfredo och jag skrattade tillbaka. Sen kom Justin fram till mig och kramade mig. Han var helt genomblöt av svett.
"Vad tyckte du om konserten?" Undrade han.
"Den var helt fantastisk!" Svarade jag och log.
Jasmine var också där, men hon höll på att skämta med någon dansare. Jag ville nog hålla mig på avstånd för henne.
Plötsligt dök hon upp framför mig och log stort. Wow hon var verkligen vacker. Förstod att Justin gillade henne.
Eller gillade han henne? Vänta Allison! Han gillar henne inte, det sa han ju! Han gillar ju dig! Eller ljög han?
"Hej Allison! Ska du med till hotellet på efterfesten eller?" Undrade hon och jag mindes att Justin berättat att han skulle ha en liten "fest" på sitt rum med oss lite yngre i hans crew.
"Ofc!"
En halvtimme senare befann jag mig på Justins rum. Själv hade jag ett eget rum vilket var ganska skönt.
Vi hade på hög musik och drack läsk och vräkte i oss chips. Detta var helt annorlunda från alla andra fester jag varit på innan. Här fanns det ingen allkohol och alla var glada och nyktra. Ingen var nära på en och ville antligen slåss eller ha sex.
"Vill du dansa Allison?" Frågade Justin och tog min hand. Jag nickade och vi började dansa till musiken. Jag kände pulsen i kroppen och lät min kropp leva in sig i dansen. Sen när vi började bli varma tog Justin min hand och vi gick ut på balkongen och stängde sedan dörren. Jag såg ut over Los Angles och blev tagen av den vackra utsikten, alla neonljus från de otroliga byggnaderna. Det blåste lite, men det var bara skönt efter den svettiga dansen.
"Allison, jag gillar dig verkligen" Sa Justin plötsligt och jag tittade mot honom. Han var så vacker så det gjorde så ont.
"Jag gillar dig med....."
Han tog mitt ansikte i sina händer och tittade på mig en lång stund innan han kysste mig med sina perfekta läppar. Det var som vi var gjorde förvarandra. Han och jag.
Kyssen varade länge och den var med hästlängder den bästa jag någonsin upplevt.
Justin kysste mig med så mycket passion och kärlek så det inte var sant.
"Du har verkligen förändrat mig Justin" Sa jag och tittade honom rakt i ögonen och menade allt jag sa. Jag hade verkligen förändrats sen jag träffade honom. Förrut så var jag inte mig själv. Jag var en person som var så svag och gjorde så dåliga grejer för göra mig själv starkare. Lyckades jag med det?
Svar nej.
Nu hade jag Justin. Jag var förändrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0